Inhoud:- Algemeen
- Registratie en Inloggen
- Profielen
- Vacatures & Stageplaatsen
- Forum
AlgemeenWat is B-Change?B-change is een studievereniging voor studenten van de master voor Behavioural Change: een psychologiestudie op de Radboud Universiteit. Deze studenten leren de wetenschap en de praktijk van gedragsbeinvloeding met elkaar te verbinden.
Voor wie is B-Change?B-Change is voor studenten van de master voor Behavioural Change. Daarnaast is B-Change voor bedrijven om zo het bedrijfsleven al in contact te brengen met B-Change studenten.
Waarom zal ik lid worden van B-Change?Lid worden van B-Change kost eenmalig 10 euro, waarna je de rest van je studie lid blijft. Leden worden niet alleen op de hoogte gehouden van onze activiteiten, maar krijgen ook nog eens leuke kortingen op de activiteiten en borrels. Aanrader dus voor een actief, gezellig en productief studiejaar.
Klinkt goed, hoe word ik lid van de studievereniging?Je wordt lid door €10 over te maken op onze bankrekening: 62.13.65.483.
Wat biedt de website van B-Change?De website biedt nieuws van onze studievereniging; een forum; een fotoboek van de activiteiten; de mogelijkheid voor studenten en bedrijven om een profiel aan te maken; het studierooster en informatie over literatuur; opgestuurde samenvattingen; informatie over het bestuur en de commissies van B-Change.
Registratie en InloggenHoe registreer ik mij?Rechtsboven vind je een knop met de tekst 'Inloggen'. Waneer je op deze knop klikt, schuift een formulier naar beneden. Onderaan het formulier staat een link 'registreren >' en deze leidt naar de registratiepagina. Op deze pagina vul je een gebruikersnaam in, geef je aan of je student of bedrijf bent, vul je jouw wachtwoord en email adres in, en klik je op 'verstuur >' rechtsonder.
OK, geregistreerd. En hoe log ik nu in?Als je de registratie succesvol voltooid hebt, ben je automatisch ingelogd voor alles op onze website: profielen en forum. Bij nieuwe bezoeken kun je inloggen door rechtsboven op de knop 'Inloggen' te klikken. Daarna vul je jouw gebruikersnaam en wachtwoord in, die je hebt opgegeven bij het registeren. Klik op login of de ENTER-toets en je bent klaar.
Welk wachtwoord?Indien het wachtwoord aan jouw geheugen is ontglipt, klik je rechtsboven op 'Inloggen'. Bij het veld wachtwoord staat een link 'wachtwoord vergeten >'. Klik op deze link, vul het email adres in waarmee je hebt geregistreerd en controleer jouw mailbox. Als alles goed is gegaan, vind je een email met verdere instructies om je wachtwoord te vernieuwen.
ProfielenWat bedoel je?De website biedt studenten en bedrijven de mogelijkheid om profielen aan te maken.
Hoe werkt het?Om een profiel aan te maken, moet je eerst registreren. Nadat je geregistreerd bent, verschijnt rechtsboven 'Mijn Account' en daarin vind je de link om jouw profiel aan te maken. In het profiel vul je jouw voornaam en achternaam in. Verder is het jouw eigen keuze wat je verder voor persoonlijke informatie erin zet. Je kunt daarbij je CV uploaden, zodat de afstand tussen jou en bedrijven kleiner wordt.
Aha, is het wel veilig?Als student stel je zelf in welke informatie wel of niet aan anderen getoond wordt. Zo kan je bijvoorbeeld jouw profiel zo instellen, dat alleen studenten je telefoonnummer zien. Of je kiest er gewoon voor, om informatie niet in te vullen.
Wat heb ik eraan als student?Het is een prachtige kans om contact te maken met het bedrijfsleven. Hierdoor proef je alvast van de mogelijke werkgevers en vergroot je de kans om in de toekomst de juiste baan te vinden.
Wat heb ik eraan als bedrijf?Voor bedrijven is het een unieke kans om gemotiveerde studenten te vinden. Je kunt jezelf promoten, en vacatures & stageplaatsen op een overzichtelijk manier aanbieden.
Vacatures & StageplaatsenWat is het?Als geregistreerd bedrijf heeft u de mogelijkheid om vacatures en stageplaatsen aan te maken. Door uw aanbod te tonen aan studenten van B-Change, legt u de connectie tussen bedrijfsleven en onze studenten.
Hoe maak ik een vacature of stageplaats?Rechtsboven vindt u 'Mijn account'. Wanneer u hierop klikt, verschijnt er een menu met de keuzes 'nieuwe vacature >' en 'nieuwe stageplaats >'. Klik op een van deze links en u krijgt een formulier te zien. Hier vult u algemene gegevens en een beschrijving in. Nadat u het formulier verstuurd en 'Tonen' de waarde 'Ja' heeft, verschijnt deze vacature of stageplaats in de juiste categorie op de website.
Ik wil de vacature/stageplaats wijzigen.Wanneer u bijvoorbeeld de vacature/stageplaats wilt wijzigen of niet meer tonen, klikt u in het menu rechtsboven op wijzig vacatures. Hierna kunt u kiezen uit een lijst met vacatures en stageplaatsen. Klik op een van deze links en een ingevuld formulier verschijnt. Hier kunt u uw wijzigingen aanbrengen en uw vacature bijvoorbeeld op 'Tonen? Nee' zetten.
ForumHoe log ik in op het forum?Door in te loggen op B-Change, log je automatisch in op het forum. In deze FAQ onder het kopje 'registreren en inloggen' lees je hoe je kan inloggen op B-Change.